Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

söndag 30 mars 2014

Underbara helg!

Tantvarning igen då men vilket väder vi haft!! Älskar soliga dagar!

Vi startade dagen med lek. Både Ida och Viggo hade kompisar här. Herregud. Liten börjar också bli stor. Igår var lilleman hemma hos en kompis från förskolan och idag var en här. Mysigt. Och han har varit så nöjd över detta. Att han också får "ta hem" kompisar.. Och stolt hihi. Han tycker nog också att han börjar bli stor...

Sen åkte jag och Ida till Torp. Det var dags att inhandla nya skor. Efter en del provandes och lite funderingar hit och dit, hittade vi ett par. Ett par som både mor och dotter gillade. De ska ju trots allt inte bara vara snygga... Men sånt där är Ida riktigt bra med. Är saker inte sköna, vill hon inte ha det, hur snygga sakerna än är. Nu hoppas vi att dessa passar damen även imorgon när de ska invigas till skolan. Det var i alla fall hur mysigt som helst att bara vara jag och hon! Mammas underbara lilla tjej!

Nej, nu ska jag försöka sova. Lång dag imorn. Drop-in för föräldrarna  på eftermiddan och planering med kollegorna på kvällen.

Pöss och natti!

Föresten. Ja det blev ett par till mig också ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar