Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

söndag 30 mars 2014

På tal om...

shopping... Köpte en pälsväst i höstas som jag tänkte ha utanpå skinnjackan. Det har jag haft också, dock inte särskilt många gånger av någon anledning. Viken vet jag faktist inte för jag tycker att det ganska snyggt. Men nu har jag snöat in mig på en annan variant på väst. Har sett det på en tjej men inte hittat någon i butik. Har för mig att den fanns på Vero Moda men för ganska länge sen. Har spanat på Tradera ett tag men inte hittat den. 

Men så härom dagen såg jag en som påminde lite om den jag sett. Jag provade den och kände att denna ville jag ha. Jag tyckte tyvärr att 399 var i dyraste laget så jag hängde tillbaka den. Och ja det går som det brukar gå. Jag har tänkt på den en del och ångrat mig lite att jag inte köpte den. Svårt att släppa saker ibland. Det var ju nästan precis en sån jag tittat efter! Konstigt nog köpte jag den inte när jag först såg den. Det hör ju inte till vanligheterna. Jag brukar ju köpa och tänka att den alltid går att lämna tillbaka om jag ångrar mig, som ni vet ;-)

Och NU ska jag komma till sak hahaha. Världens längsta inlägg om denna väst.. 

I fredags kom nämligen ett sms att jag hade 30% på en valfri vara. Efter en snabb uträkning kom jag fram till att 279
var den lätt värd. Så nu. Nu är den min!

Bild kan komma imorn om den invigs. Om den ska behållas vill säga ;-)

Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar