Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

måndag 31 mars 2014

Natti natt

Ja nu ska jag försöka sova. Har varit på jobbet mellan 8.45-19.30. När jag sedan kommit hem och lagt barnen har jag suttit med jobbet igen. Ska bli såå skönt när jag haft alla utvecklingssamtal! Phu... 

Här har ni västen. Den invigdes idag :-)



Jag och min ryamatta hahaha! Men jag gillar den verkligen!!

Pöss





2 kommentarer:

  1. Jättefin väst och omg vad långt håret har blivit nu! Skitsnyggt.

    Och du, det där med vädret kommer inte med åldern tror jag utan snarare med ungarna. Vädret spelar helt plötsligt en jävligt avgörande roll för hur dagarna ser ut ;D

    Ta hand om dig, puss å kram!

    SvaraRadera