Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

torsdag 10 april 2014

Snart fredag

Ja veckorna springer iväg.. På gott och ont. Har haft mitt näst sista utvecklingssamtal idag och kan snart "pusta ut" haha. Nejdå. Riktigt så farligt är det inte men ska ändå bli så skönt när alla är klara så jag kan lägga min barnfria tid på annat. Sen har jag ju lagt en HEL del av min egna fria tid på dem också, men det är något helt annat...

Imorn har vi stängningsdag. Ska bli både kul och spännande att träffa arbetskamraterna "utanför" förskolan. Kvällen avslutas med AW :-) Me like!

Pöss!

Ps. Fia, jag är sjukt nöjd med val av Converse!! Tack Sötis för "hjälpen" ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar