Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

lördag 12 april 2014

Åhh

Ja för cirka tre veckor sen var jag hos frisören och gjorde slingor för första gången. Ever. Då ska tilläggas att jag gjort slingor på mig själv i typ 15 år så att jag nu unnade mig att gå till någon som verkligen kunde, kändes faktiskt riktigt bra! 

Och jag ska väl egentligen inte klaga. För tjejen jag var hos var superduktig, klippte precis som jag sa osv. Men att jag känner nu, efter bara tre veckor, att jag vill/behöver göra nya slingor. Det känns så tråkigt. Kostade trots allt ca 1600(?!) och ja. Det tycker jag faktiskt inte att det är värt. Särskilt inte när man sen vill göra nya så nära inpå. 

Nej. Jag kommer vara min egna slingrare igen framöver. Tänk vad mycket roligare man kan ha för de pengarna ;-)


2 kommentarer:

  1. Jag känner oerhört sällan att frisörbesök är värda de där stålarna, om man inte skall göra något väldigt drastiskt såklart ;) Jag tycker att du brukar fixa dina slingor perfekt!
    Puss å kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej så är det faktiskt. Det är ju hutlösa pengar de tar!
      Tack Sötis!! :-)

      Radera