Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

lördag 12 april 2014

Känns galet nästan

Kollade mina gamla nedräkningar jag hade på telefonen. Och att det nu är 95 dagar sen jag började känns fasen konstigt. Känns både som det var typ igår, men även att jag varit där mycket längre. Haha ja konstigt som sagt. 

Men jag tänker på det ibland. Fan va jag trivs alltså! Med så många saker. Jag vill inte att det bara ska vara ett vikariat. Skit!


Men vi får väl se vart det bär hän. Vem vet, jag kanske får vara kvar lite längre. Den som lever får se...

Nej nu ska jag försöka sova.. Ligger på den mest underbara plats man kan tänka sig. En skrutt på var sin sida om mig. KÄRLEK!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar