Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

söndag 13 april 2014

Sköna dagar och roliga saker i vår!

Sköna, lediga helg! Har varit så gott att inte gjort något. Tråkigt att Marcus jobbat bara, har änna blivit bortskämd av att ha honom hemma från jobbet på helgerna. Han jobbar ju bara vad sjätte nu :-)

Kollade min kalender nu. Har så mycket roligt inplanerat denna vår :-) Det händer något varje helg fram till första helgen i juni! Ja jo jag hör att det låter lite som att jag borde ta det lite lugnt. Men det är inga stora saker. Eller jo haha, det är det faktiskt... 

Vad? Mer om det en annan dag ;-)

Pöss

4 kommentarer:

  1. Berätta vad du ska göra för roligheter!!! ;) hihi!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det kanske kommer ;-) KUL att du börjat skriva igen, saknat dig ;-)

      Radera
    2. I din blogg menar jag. Såg nu att det såg ut som jag menade med att kommentera haha

      Radera
    3. Haha tack! Ska dock försöka kommentera mer oxå ;) pöss!

      Radera