Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

tisdag 15 april 2014

Underbar eftermiddag!!

Idag slutade jag klockan 13 och när jag kom hem stod familjen startklara med cyklarna. Vi cyklade ner till stan och åt en god lunch på Yerba :-) Underbart när solen skiner! Vet att jag tjatar om detta, säger ju att jag blivit tant ;-)



Därefter cyklade vi bort mot stan en sväng för att sedan cykla vidare till stora lekplatsen. Shit Ida är verkligen grym! Fasen Inte dåligt att orka heja vägen hem själv, stannade inte i backen en ändå gång!

Älskling!!!


Natti




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar