Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

torsdag 12 juni 2014

Blä!

Fy fasen vad jag hatar att gå till tandläkaren! Vet inte vad som är värst - rädslan, ljudet eller pengarna. Hatar nog allt med det. Idag var det endast 1691 kr som gick... Hääärligt! Not.

Har i alla fall haft en mysig dag på jobbet. Glada barn och stor sol. Härliga jobb :-)



Hittade en klänning i garderoben som var riktigt bra att jobba i. Med gamla hederliga "cykelbyxor" under är den praktisk och bra. 

Nu ska jag njuta av en kopp kaffe i tystnaden. Får se hur länge det håller hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar