Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

torsdag 12 juni 2014

Kan själv!

Jajjemensan. Man (läs jag) måste inte alltid fråga mannen om han kan fixa. Kom på att jag för typ 2 år sen köpt en slags vajer att sätta upp framför hatthyllan i hallen. Så man slipper se allt "bröte" bakom. Så ikväll var det Fram med skruvdragare, avbitartång och tumstock. Jag kan själv minsann...

Så här ser det ut i hallen. Där bakom finns familjens skor och jackor.


Och så här blev det där jag grejade ikväll. Hade likadant tyg liggande... Är ganska nöjd faktiskt. (Sen behöver jag tydligen ta ner det igen för jag hade glömt att plugga. Var tydligen viktigt ;-)


Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar