Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

måndag 16 juni 2014

Ny vecka

Ja ny vecka. Bara jobb mån-tors. En helt okej arbetsvecka. Gillar som ni vet mitt jobb väldigt mycket, men ska ändå bli skönt. Midsommar bjuder dessutom på mysig tillställning. Hela familjen Larsson samlas igen - Underbart!

Idag invigde jag två av mina kap från Gbg. En stycke topp...


Och en stycke jacka :-)


Om jag behövde en ny jacka? Njae. Men det stod verkligen Karin på den och den hade alla de "egenskaper" hehe, som jag typ kräver av en jacka. Hög hals och bra luva, ingen sån där fjantig luva som knappt täcker huvudet och håret...

När vårt APT var slut nu ikväll och jag kom hem var Macke på väg att lägga barnen. Håll i er nu men jag blev konstigt nog sugen på att sticka ut och springa. Vad hände där liksom?!? Hahaha. Jag tog några goa kramar och skyndade mig ut innan jag hann ångra mig. Och det var såå skönt! (Om det nu kan vara det att träna hehe) Men jag orkade det jag ville, vilket betyder att jag sprang utan att stanna. Inte långt, men jag orkade...  Och det var ett sånt underbart väder. Bästa är ju hur underbart det är efteråt!






Nu ska jag försöka sova. Puss!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar