Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

tisdag 17 juni 2014

Tisdag

Jobb mellan 7-13 sen möte och sen hämta godingarna. Vi hade en mysig eftermiddag hemma där de tom lät mamma ligga såhär en bra stund...


Underbart!!

Sen ringde svärfar och sa att deras båt var på väg att sjösättas om barnen ville åka med i den till sin båtplats :-) Om?! 

Idag hade jag klänning på jobbet. "Ska du jobba i den där??" Frågade Macke. Han tyckte nog inte den verkade så praktisk att jobba i. Men ack så fel han har. Den är grym att jobba i. Hur bekväm som helst! Förutom att jag känner att min mage inte gör sig särskilt väl i den hahaha. Men skön det är den! Och som en vän till mig sa. "Va fan, det är ju så här vi ser ut!"  Word!



Puss!




1 kommentar:

  1. Hängmattan såg grym ut och klänningen med. Jag tycker faktiskt att klänning är ett oerhört praktiskt plagg (så länge den inte är för kort då vill säga) att göra det mesta i. Åker varken upp (som toppar) eller ner (som byxor) eller skaver (som för små byxor). Fin längd på den också!

    Puss å kram! /Fia

    SvaraRadera