Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

söndag 20 juli 2014

Båtliv

Vi har fortsatt vår semester genom att ha det underbart! Alltså, vilka dagar!! Detta väder gör mig lycklig ända in i själen!

I fredags mönstrade vi på mammas och pappas båt och har i tre dagar legat på olika öar utanför Fjällbacka. 


Jag i ett "beskuret kort". Bikinin är på, jag är alltså inte naken hehe. Känner bara inte att jag vill visa er allt för mycket. Så kul ska vi inte ha ;-)


Vi är nu hemma igen och vi hoppas på många mer fina dagar. Imorn tror jag att det blir "vanliga" stranden. På onsdag igen väntar fler roligheter. Längtar massor! Men mer om det då... (Märker att jag gillar att jobba med "cliff-hangrar" hahaha)

Puss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar