Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

tisdag 22 juli 2014

Underbara sommar!!

Har haft en lika underbar dag idag! Herregud säger jag. Detta kan man ju leva på hur länge som helst. Vill aldrig att det ska ta slut hehe. 

Idag har vi varit med goa vänner på "deras" strand. Ja den som de brukar vara på alltså... Jättemysig. Lagom med folk och sköna goa bad. Solen sken och alla var glada ;-) Såhär myser några av småskruttarna... Gullepluttar!


Nu ska jag sova för imorgon åker bilen tidigt mot Gbg. Då väntas myyys med fina vänner. Sol, bad, grill, övernattning och massa skratt och mys står schemat. 

Underbara sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar