Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

torsdag 24 juli 2014

Göteborg och stranden

Igår direkt efter frukost åkte vi ner till 
Pixbo i Göteborg. Där mottogs vi av goa efterlängtade kramar och det var så kul att se fina familjen Johansson/Westerdahl igen. Vi la bara in våra väskor och begav oss till stranden. Sen har vi grillat, druckit gott, pratat, skrattat och myst mest hela tiden. Grymmaste måste jag nog säga var när vi gick bort till deras lilla sjö alldeles intill och kvällsbadade. Så skönt var det!! Vilket privilegie att ha ett sånt ställe så nära. Riktigt avis är jag Cicci ;-)



Har haft jättemysigt och jag saknar dom redan...

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar