Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

torsdag 24 juli 2014

På lördag blir det mer roligheter!!

På lördag ska vi gå ut och svira. Syskonen Larsson med respektive och det ska bli sååå kul!!! Längtar massor!

Förra året var Moa och Jocke också här i Uddevalla när detta var och tanken då var bara att gå ut och ta ett glas vin. Dock bara jag, Moa och Jocke eftersom Marcus var iväg på träningsläger. Men under eftermiddagen ändrades planerna och Macke kom hem tidigare så han kunde gå med :-) Det blev inte heller bara ett glas vin ;-) Jäklar va kul vi hade! 

Hoppas på en favorit i repris!


Nej nu måste jag sova. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar