Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

torsdag 24 juli 2014

Shoppingfynd!

I veckan såg jag en tjej på stranden som hade så fin bikini. En riktig Karinbikini :-) Dock är jag inte superförtjust när det är snören på trosorna men jag har ändå börjat vänja mig. Har nästan alltid haft hipsters innan så "tanga" eller vad det nu kallas är lite ovant. Men men... 

Jag tänkte i alla fall att en sån skulle jag verkligen vilja ha. Inte för att jag behöver fler bikinis för hjälp så många jag har! Lite sjukt faktiskt. Men när man jobbade på HM var det oerhört svårt att inte köpa mindre än typ 5 varje sommar ;-) 
(Det verkar ju dock inte ha hjälpt att byta branch hahaha)

Surfade runt lite på olika sidor och kom ganska snabbt på att det faktiskt var en bikini från just HM. Det fanns såklart inte i min storlek på nätet men jag hittade en på Tradera. Tyckte att det var lite dyrt att köpa den för 249 som hon skulle sälja den för bara. 

Men Imorse när jag tittade på nätet igen så fanns den plötsligt i min storlek och jag la snabbt in en beställning. Den var med på rean dessutom. Supernöjd var jag :-) 
Men att behöva vänta en vecka det är inte Karin Larssons bästa sida. Jag ringde till butiken på Torp. "Jajjemen det hänger tre kvar här, och i den storleken. Ska jag hänga undan dom?" Jag åkte direkt ;-) 

Så imorn är det jag som glider runt i mitt bästa fynd på länge. Trosa och bh 60kr! Det jäklar kallar jag fynd! 


Sen var det några detaljer jag inte riktigt gillade men de var lätt fixade. Rosetten på bh klippte jag bort och banden skippar jag... Bara en massa onödigt krimskrams.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar