Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

onsdag 20 augusti 2014

Hår i vanlig ordning

Klippte mig ju som sagt härom dagen och det behövdes VERKLIGEN! Men. Usch jag tycker det känns så mycket kortare!! Det är nog bara 2-3 cm men känns ändå mycket. Haha. Sån mupp jag är. Jag veeeet. Nu är det i alla fall redan gjort och det växer ju ut igen. Håret ser "friskare" ut nu när det är toppat, mer rakt avklippt eller vad man ska säga. 

Gjorde lite slingor ikväll för att försöka kompensera upp längden. Så från oerhört slitna toppar och fruktansvärd utväxt - till rakt avklippt hår och något blondare. Insidan är alltid lika blond ;-) 

Bild uteblir idag. Ingen är snygg i hättan! 
Hihi. Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar