Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

lördag 23 augusti 2014

Lördag

Vi startade dagen med att få stökat runt här hem med städning och matlagning inför kvällens kalas. Marcus fyllde år igår och det måste såklart firas ❤️

När det var gjort styrde vi kosan mot Stora Höga där Vallen mötte Lane. Jag är inte jätteinsatt i fotbollen men fasen vad jag gillar när de vinner :-) Det betyder att man får hem en glad man hehe..


Härlig tabell!! Vi hoppas att den håller sig för det är ganska jämnt i toppen.


Jag och lilleman åkte med ner till samlingen som var redan 1.5 timme innan matchstart (Ida åkte med grannarna som också skulle ner). Tio minuter från planen ligger Stenungsunds torg. Synd ;-) Passade på att åka dit en sväng när vi lämnat av Maxke. Vad resulterade det i tro??!


Ett par byxor till Ida och en kofta och en väska till mig. Eller ja. Två väskor faktiskt. Men en ska tillbaka. Kunde inte bestämma mig i affären vilken jag skulle ha. Eller ja, jag visste nog egentligen men kändes ändå bättre att "ta hem" båda. Tänk om jag hade ångrat mig hemma och den andra hade hunnit ta slut. Nej så jobbar inte jag. 

Det var verkligen ett spontanköp. Ingen väska jag kollat på innan eller tänkt att jag velat ha. Den är lite speciell och verkligen ingen Karinväska. Men jag fastnade för den när jag såg den och då slutar det som det brukar ;-)
Nej nu ska jag sova. Puss och natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar