Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

tisdag 25 november 2014

Förnyelse är alltid kul!

Ja ibland kommer man bara på att det är dags för någon slags förändring. Oftast när jag kommer på det blir det som typ ringar på vattnet - det bara fortsätter... Nu går jag någon slags bärsärkargång. Småpillar överallt, i alla rum..

Nya lampan i köket...



Vill väldigt gärna ha nytt bord (eller i alla fall måla detta) men det får jag nog drömma vidare om hehe

Nya "kakelugnen" hihi


Inom åker en nyinköpt hylla upp i köket. En alldeles underbar "tallrikshylla"... Bild på det kanske dyker upp här nån dag.

Nu ska jag sova. Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar