Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

onsdag 26 november 2014

Nöjd!!!!

Ja åh det blev såå fint!!! Hyllan i köket blev verkligen hur bra som helst där! Jag veet att mitt uttryck "en sån som jag alltid har velat ha" är töntig, men med en sån hylla är det faktiskt så. Jag HAR alltid velat ha en sån! Hahaha

Då är det extra kul när det blir så bra också ;-) Sen blev det kanon även i vardagsrummet. Vår stora vägg där inne, den vi satte liggande panel på i våras, har  sett så tom ut. Där satte vi upp två tavellister över soffan ikväll. Ramade in hela den hörnan tyckte jag. 

Nej nu ska jag sova. Är verkligen supertrött...

Puss och natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar