Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

torsdag 27 november 2014

Gårdagen

Igår efter jobbet var det dags för något så tråkigt som städning. Tänk att något som är så jobbigt innan, kan vara så förbaskat skönt sen när det är klart. Sen tycker jag faktisk inte att det är så himla tråkigt och jobbigt när jag väl håller på. Men det är just innan. Kan verkligen vara pissesur när jag vet att jag ska städa senare 
hahaha

På kvällen hann jag slänga i nya slingor i håret. Är väldig bra att håret växer såpas som det gör nu (bästa muppkuren hehe) men det som är mindre bra är ju att jag måste göra slingor oftare. Sliter ju en hel del på mitt nu inte så tjocka och starka hår...


Jag vet. Borde kapas MINST 15 cm! :-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar