Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

torsdag 29 januari 2015

Klipp klipp

Japp idag gjorde jag det. Toppade håret haha. För så mycket mer än så blev det inte.. Jag vågar inte. Eller rättare sagt faktist. Jag vill inte. Jag vill ha mitt långa hår som jag kämpat så för att få. 

Den frisören jag skulle gått till (som jag var hos förra gången) hörde av sig imorse och sa att hon blivit sjuk. Så jäkla typiskt. Kan säga att det inte är jättelätt att få till det med alla Marcus träningar på kvällarna. Jag ringde en salong jag gått till innan som har många frisörer och hoppades att det skulle finnas någon ledig. Och jag hade tur! 

Jag ska absolut gå till henne igen! Så skönt när en frisör verkligen lyssnar på vad man säger. Hon förstod precis vad jag menade när jag förklarade min rädsla för att det skulle bli för kort. "Jag kommer hellre härifrån med långt och fortfarande slitet hår, än kort och friskt hår" hahaha. Jag är störd jag vet. 

Och det var faktiskt inte så mycket hon behövde ta, kanske 3-4 cm. Jag var som sagt rädd att hon skulle behöva ta 10-15.. Det hade hon ju då inte fått men mohaha. 

Inga bilder eftersom jag ligger i sängen. Men hittade en gammal där jag har snedbena. Kanske man skulle testat igen? Jag menar vågar man inte klippa kort, ja då får man ju äventyra till det lite med en ny bena ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar