Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

tisdag 24 februari 2015

Lukta gott, slingning och "inget mer"...

Åh denna var ju sååå god!! Jag har en i en annan lukt sen innan som jag älskar. Men när jag kände denna på en vän bestämde jag mig med en gång att jag skulle ha en själv. Älskar doften!


Gjorde slingor ikväll. Baksidan med att ha hittat ett "typ sätt" som hjälper håret att växa snabbare (haha, ja jag vet. Säkert bara inbillning. Men det gör verkligen det (?) Och skulle det vara så att jag bara tror det själv, ja då är det så. Lika glad är jag för det hehe) i alla fall... Baksidan med det är ju att min utväxt blir väldigt "grov" snabbt. Finns ju tyvärr inga mirakelmedel för det, är bara att bita i det sura och slänga i slingor.

Jag har ju gjort det typ 100 gånger men förra gången blev det inte så bra. Såg mest randigt och vitt ut så denna gången tog jag hjälp att min goa mamma. Hon har hjälpt mig innan och då har det blivit så bra. Blev supernöjd nu med! Tycker det ser riktigt naturligt ut. Och hon kommer liksom hela vägen in till benan.


Sen tänkte jag inliva det gamla hederliga sättet som kan motverka för många inköp. Nämligen "köpstopp". Nu får det nog vara just det, nog. Jag har handlat alldeles för mycket det sista. Dock blev det en sak till innan jag bestämde mig...


Jag kunde inte motstå ett bra erbjudande. Som vanligt (skäms lite). Men nu så. Köpstopp! Hur länge vet jag inte. Förmodligen inte så länge om jag känner mig själv rätt. Men jag ska verkligen försöka! 

Nix nu ska jag sova. 

Puss!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar