Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

söndag 1 februari 2015

Söndag

Haft en riktigt go dag idag! (Inte kväll) Att bara få vara hemma hela familjen är ta mig tusan det bästa! Startade dagen med en sovmorgon, hela familjen sov till 9. Därefter en lång frukost och sen ut i pulkabacken. Fick fint besök av Andrea och Ted också. Innan de åkte hem hann vi även med lite Tacos. Supermysigt!!

Sen kan ni aldrig gissa vad jag gjorde. Jag tränade. Galet! Kommer säkert inte kunna gå imorn. Inte för att jag tränade så hårt utan för att jag är sååå otränad. Jag har för bövelen ont sen barnens judo igår haha.

Nu ikväll har jag dock varit på riktigt dåligt humör. Har absolut ingen anledning och jag vet inte varför. Bara känner att jag är småirriterad. Gick faktiskt tom och la mig... 
Det sjuka är. Att jag har en aning vad det skulle kunna va. När Marcus la barnen skulle jag åka ner och köpa Sushi till oss. Och vad låg i bilen på sätet bredvid mig? Tre påsar med hemmakvällsgodis! Åhhhhhhh!!!! Blir typ arg igen när jag tänker på det! Det var så sjukt jobbigt! Och det är bara första dan. Vad gör socker med kroppen egentligen?? Hur fan ska detta gå??!

Gonatt 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar