Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

torsdag 5 mars 2015

Köpstopp?!

Ja jag skulle ju ha det. Gick väl sådär. Som väntat. Men jag har bestämt mig för att ta ordentligt hand om mitt hår. Jag plattar det inte längre vilket känns så bra. För shit vad det sliter på håret! Mitt hår har inte mått så bra och det har verkligen sin förklaring. Jag har plattat det varje dag i typ 15 år (minst) sen har jag även gjort slingor lika länge. Hur många gånger det blir vill jag inte ens tänka på. Men måånga. Fatta vad DET sliter?!  Nu ska jag börja toppa det var 10-12 vecka och börja använda bra produkter. 

Därför blev det lite shopping ikväll. Jag hittade en sida som sålde dessa olika produkter till riktigt bra priser. Ja jag köpte inte alla dessa såklart, men nästan ;-) 


Puss och natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar