Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

onsdag 4 mars 2015

Onsdag

Ja imorn är det redan torsdag. Veckorna går så fort. I lördags åkte grabbarna i familjen till Sälen. Ida hade ju varit ledig såpas mycket från skolan när vi var i Thailand så vi tyckte att det bästa vore att hon inte skulle behöva vara mer ledig. 
Och vad passar då bättre än att ha riktigt tjejmys! Och som vi myst!! Har hittat på en massa roliga saker, både stora och små. Vi har bland annat varit på Bio, judo och fotbollsträningar, ätit pizza, fikat på stan men det bästa var nog ändå idag. Jag har varit på henne i skolan hela dagen. 

Det rekommenderar jag verkligen alla föräldrar att ta sig tid till. Riktigt roligt att se hur det går till och framförallt se hur ens barn är i skolan. Och då menar jag inte bara "kunskapsmässigt" utan allt annat också. Jag är såå stolt över henne! Vilken fin kompis hon är!! Goa fina underbara Ida!

Nu ska jag släcka. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar