Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

måndag 6 april 2015

Annandag påsk

Ordande lite här hemma på förmiddagen. Även om man inte vill är det ju saker som måste göras, ni vet dammsuga, hänga tvätt osv. Det viktiga är väl bara att göra det utan att stressa och känna sig stressad tänker jag. Jag yr ju alltid bara runt, fort ska det gå...

Efter lunch blev det strandpromenaden med svärisarna. Barnen cyklade. Riktigt Mysigt!



När Macke var och tränade på kvällen fick jag ett infall. Idag bidde det 30 min. Glad för allt jag tar mig för i träningsväg hehe...


Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar