Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

söndag 5 april 2015

Sol ute, sol inne (?) sol i sinne!

Sol sol sol. Åh vad jag älskar solen! Borde såklart ha tagit mig en promend ute men kände att jag hade mer lust att ställa mig på crosstrainern av nån konstig anledning. Skogen och naturen borde locka mer, men kanske nästa gång. 

Jag ställde mig i alla fall på den och placerade ett avsnitt av en serie jag följer.  Plötsligt hade 32 min gått. I vanliga fall hade jag varit nöjd där men idag blev jag extra sporrad. Kämpade på fram till en timme var slagen. Så gött!! Men det känns i min stackars otränade kropp haha


Sen har vi bara varit hemma. Bland annat röjt i garaget, vilket var riktigt behövligt. 
Hoppas ni haft en go dag! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar