Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

lördag 11 april 2015

Helgen

Helgen har bjudit på kalas skulle man kunna säga. Igår 85 års och idag 30 årskalas


Annars inte så mycket. Vi inhandlade oss en ny dator igår. Vår var änna gammal och seg. Nu blev det en något mindre.. Riktigt gött att slippa den gamla otympliga. 
Ja föresten. Jag fyndade även en supersnygg (enligt mig själv hehe) klänning här om dagen. (Promenerade ner till stan i solen, passade såklart på att smita in på Lindex). I alla fall. Den var svart och "glansig", tajt med korta ärmar. Sen hade den en typ söm mitt på så att det såg ut som om det var en kjol och topp. Svårt att förklara men den satt som en smäck. Priset? Ordinarie 399, men var med på rea OCH halva reapriset. 75 spänn! Ett jäkla kap helt enkelt!


Imorse; Bränn bränn....

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar