Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

onsdag 8 april 2015

Onsdag

Idag har jag lämnat in bilen på tvätt. Lätt värt pengarna. Passade på att ta en promenad i solen under tiden...


När jag kom hem (ja jag måste bli bättre på att ta det lugnt...) rensade jag garderoben. Shit va mycket skit man sparar!! Mittenbilden är bara en bråkdel av det jag gjorde mig av med! Jag skojar inte om jag säger att jag hade 35-40 par byxor(?!) Sen har jag oerhört svårt för att slänga just byxor. De är svårast att gallra ut... Men nu rök en hel del. Och tänk så bra det kan kännas. Hur är det man brukar säga "Ut med det gamla och in med mer nytt" ;-)


Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar