Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

söndag 14 juni 2015

Sköna söndag

Idag har vi inte gjort särskilt mycket. Efter en lång skön sovmorgon satte jag igång att städa upp lite här hemma. Macke tvättade bilarna.. 
Sen har vi grillat och efter det åkte de andra i familjen och kollade Oddevold.
Jag, jag passade på att åka till Torpet ;-)


Bytte ett par shorts till lilleman, köpte strumpor till storasystern och ett par byxor till mig själv. Tycker att det är så snyggt med riktigt vida svarta byxor. Jag hittade ett par på Hm, dock något långa så jag ska fundera på dom. Men riktigt sköna... Och snygga..

Jag hann även med att ta en liten vila innan man och barn kom hem. Började i solstolen på balkongen men när det blev lite kallt la jag mig på den mjuka mattan inne på sovrumsgolvet. Funkade finfint :-)


Nej nu ska jag krypa ner under täcket. Älskar nybäddat! Särskilt när sängkläderna hängt ute och torkat!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar