Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

tisdag 16 juni 2015

Tisdag

Nu går dagarna fort... Igår började vi flytta på vår avdelning på jobbet. Eller ja rättare sagt flytta på två. Två ska alltså byta plats. Och herregud vad vi slet! Kvinnor kan! Grymma var vi. Så idag har vi grejat massor i nya lokalen. Kommer bli kanon. Två dagar kvar denna vecka, fyra nästa. Sen... semester, i 6 veckor. Sex! Galet! Ge oss sol och värme!

Marcus har köpt ny keps. Tror han tror att om han har den när han kör båt så är det han som är kapten och ska bestämma. Tji fick han. Här är det fröken Larsson som bossar.


Mitt nya begär. Jag Älskar detta mellanmål; kvarg blandat med kokosmjölk, bär och massa nyttiga fröer. Har typ med mig en burk till jobbet varje dag. Sååå gott!!


Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar