Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

tisdag 21 juli 2015

Alltså min tur den är inte att leka med!

Allvarligt. Jag blir nästan lite trött på mig själv. Känner mig AS-ytlig och materialistisk. Men den näst intill euforiska känslan jag får när jag hittar exakt det jag letar efter OCH den finns i min storlek.

Idag när jag och lilleman var på Torp passade jag på att kika lite. I en butik fanns det fina men med trekvartsärm. I en annan butik hade de bara gröna kvar. Då tänkte muppjag "Men varför inte, jag Älskar ju den gröna färgen" Men det kom ingen personal och jag orkade inte vänta. Kan ha varit mitt förnuft också som sa till mig att det var ju en svart jag ville ha. I alla fall. 

Vi gick vidare till en annan butik. Likadant där, blåa och gröna. Va fan. På väg mot bilen gjorde jag en sista avstickare. Fick en känsla av att det skulle hänga en snygg trenchcoat just där inne. Alltså ni hör ju. Jag ÄR mupp! 
Men min magkänsla var ju rätt! För där inne hängde en skitsnygg jacka! Precis en sån som jag vill ha, förutom färgen för den var också grön. Gick fram till en personal och frågade om den möjligtvis inte hade kommit i fler färger. "Jodå sa hon. De svarta hänger där nere" 

Eufori!!!! Haha


Tror ni jag kommer behålla den?? Man vet aldrig ;-)

Och så kan man också göra en kort historia lång. Hahaha

Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar