Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

onsdag 22 juli 2015

Urmysig dag!

Vi startade dagen med en lugn morgon. Marcus är så jäkla underbar för hela denna semeter har han gått ner med barnen och låtit mig få sova på morgonen! Jag Älskar sovmornar!!

Sen åkte vi till Nordens ark. Trodde inte att det skulle vara så bra där. Riktigt mysigt! 


Macke fick för sig för ett tag sen att han skulle köpta några tröjor från nätet med olika djurmotiv på. Dock tänkte han inte på att människor i Asien är något mindre så dessa passade ju inte så bra på honom. Han frågade mig imorse om jag var tillräckligt cool och modig (hans ord haha) för att våga ha denna tröja. Det var jag inte sen att hoppa på. För vilken dag vore mer passande att ha denna på?! 

Haha!


Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar