Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

torsdag 9 juli 2015

Mot Kapelle!

Nya inköp; Toppen köpte jag i DK för 50 kr, jeansen beställde jag från Hm och de är så sköna. (Har länge velat ha "trasiga" jeans men inte hittat några bra så när jag hittade dessa och de satt som en smäck var jag så nöjd!) och sen skorna. Gud va nöjd jag är med dom! Verkligen ursköna!

Barnen har fått nya tröjor. Femtio kronor styck. Bra pris?! Kan man säga!
Älskade ungar! 


(Tur att ni som är här inne och läser känner mig för hur ytlig låter jag inte med alla mina klädinköp?!? Hahaha bläää)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar