Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

onsdag 19 augusti 2015

Baddräkt; snyggt? Fult?

Jag har länge tänkt att det inte vore helt fel att ha en baddräkt. När vi var på Vann i helgen hade en tjej det och det såg bra ut. Man är ganska blottad i bikini. På badhus behöver man ju inte tänka på solen.. Och dölja magen vill man ju. Sen är det ju dock samma med baddräkt, bara att det är tyg över magen hehe

Har i alla fall beställt mig en. Hittade en jättebillig, typ 30 kr, så är ju inte hela världen om den inte används så mycket. 


Denna är det. Ser den ut såhär på är det ju helt ok ;-) Gör den förmodligen inte för de pengarna men.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar