Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

tisdag 25 augusti 2015

Ledig dag!

Efter det som hände i våras bestämde jag mig för att gå ner lite i tid. Innan har jag aldrig ens funderat på det. Att jobba heltid var liksom en självklarhet. Men men.. Livet tar andra vägar och en sak jag lätt kunde ändra på för att förenkla vardagen var detta. Så. Varannan tisdag är jag hemma och njuter av att inte göra något. (Ska även ha hemstäd en gång i månaden. Och DET ska bli UNDERBART!!)

Idag började jag och lilleman dagen med att slappa i soffan. När storasyster slutade skolan åkte vi ner till badhuset. Det var så mysigt! Det var vi och två tanter i hela badet. När vi åkte därifrån var det betydligt mer. Herregud går alla barn i simskola?! Haha


Nya skor. Perfekta på många vis.



Puss!

1 kommentar:

  1. Klokt av dig att ta den tiden! <3 och du e såå snygg!! ;)

    SvaraRadera