Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

söndag 30 augusti 2015

Helgen

Helgen har varit kanon. Igår var det barnens loppis i stan vilket alltid är kul. Riktigt många bra fynd! På eftermiddagen spelade Macke match. Vann med 2-1 UNDERBART! Roligt men även bra för familjefriden hehe.. Kvällen avslutades med att grannarna kom över på ett glas vin. Gillar oplanerade besök. Var riktigt mysigt. 

Idag har Ida spelat sammandrag. De är så duktiga. Fasen vad jag ångrar att jag inte spelade någon lagsport när jag var liten. Man har ju så kul tillsammans! Älskar att se Ida ha så roligt med sina nyfunna kompisar!


Lillebror gillar att hänga med och titta men idag tyckte han tydligen att det drog ut på tiden..

Efter det åkte vi till Gbg. Barnen har länge velat se nån stor match. Så idag såg vi när IFK Göteborg spelade. Vilken stämning! Släng er i väggen SIF!


Hoppas på en go vecka. Längtar såååå till fredag!!

Pöss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar