Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

söndag 22 maj 2016

Hår och helgen som gått

Är trött på mitt hår. Vill göra något men vet att jag inte kommer våga. 
Igår var det avslutning med barnens judo. Den spenderades på Emaus med lek och korvgrillningning. Kanonmysigt! Därefter intog jag köket där det skulle förberedas för kalas. Om några dagar blir jag 35. Galet. Är jag så gammal?!

Idag har vi grejat en massa här hemma, dammsugit, moppat golv, bäddat rent i sängarna, möblerat om på barnens rum, tvättat... Jag är helt slut. Nu väntar jag på att få krypa ner i sängen. Ska nog brygga mig en kopp och inta balkongen en sväng innan det är dags att ropa in barnen för kvällsmat. 

Puss på er! Hoppas ni haft en go helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar