Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

måndag 23 maj 2016

Kontraster

Från nattlinne till cykelhjälm. Vilket tror ni jag gillar mest?! 


Då ena bilen har punktering tyckte min kära man att det vore bra om jag cyklade till jobbet. Då jag inte visste hur lång tid det skulle ta blev det såklart stressigt på slutet. Annars kan jag tänka mig att göra det igen. Men idag var det jobbigt. Och sen ska jag ju hem tydligen också. Blä!

2 kommentarer:

  1. Oavsett vilket du gillar mest så bevisar du iallafall att man kan se snygg ut i cykelhjälm :)
    Det är ju även ett bevis på att man har något att skydda! Jag borde verkligen också köpa mig en hjälm... Vad är det för märke på din, och var har du köpt den?
    // Angelica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack söta du! Märket har jag ingen aning om. Anar att den kan vara inhandlad på Biltema eller liknande ;-)

      Radera