Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

lördag 13 augusti 2016

Tjejfest!

Ikväll åkte jag på tjejfest. Visste inte vilka som skulle komma förutom två men tänkte att det alltid är kul att träffa nya människor! Och så rätt jag hade! Dock var det fler jag visste vilka dom var. Haft supermysigt! 

Som vanligt när jag har något jag tycker om att ha på mig, har jag det ofta när jag går ut. Nu är jag ju inte ute så ofta på galej men ändå..

Denna klänning hittade jag för 100 kr på rean innan sommaren och den har blivit en favorit. En enkel svart klänning fast med öppen rygg - vilket jag älskar. Tog en i medium så den inte ska sitta tajt - vilket jag hatar. Hehe



Nu ska tant sova. Ska bara kolla lite på OS först.. Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar