Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

torsdag 11 augusti 2016

Torsdag

Började morgonen med en rejäl sovmorgon. Tror ärligt talat inte jag gått upp någon innan 9.30 på hela semestern. Det är sååå skönt! När man har varit småbarnsförälder en lång tid är detta GULD!! En mix av att barnen sover längre samt att Macke går upp tidigare. 

Vi har en outtalad deal kan man säga. Han går upp och fixar med frukosten - jag får sova längre. Jag gör iordning efter frukosten - han sätter sig med kaffe och tidning. En bra deal enligt mig. Älskar att sova!! Hehe. Vågar knappt tänka på hur det ska bli nästa vecka. Huu

Vid 11.30 åkte jag på akupunktur. Kändes gott!


Vid lunch sen kom Marcus kusin med sina tre barn. Vi fikade, åt Tacos, barnen lekte, vi tjatade.. En supermysig dag!

När de åkt hem tog jag mig en runda...



Kvällen spenderades på Pinchos med fina vänner. Vilken dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar